trött, seg och trött

trött, trött , trött.
önskar jag kunde sova bättre om nätterna,
fan de är inte kul att vakna fem (!) gånger per natt och behöva
kolla på klockan o vara orolig över att; "fan nu ska jag upp om tio min"
Sova på dagarna har jag slutat med, känner att min kropp mår
tusen gånger bättre av att inte sova igen utan bara köra på fast
jag är trött.
Bara nätterna blir bättre nu kanske jag börja må bättre också?

Imorgon är det underbaraa fredag, och jag ska träffa damerna från krillehöla
som är här  i götet och hälsar på. Naajs ska de bli! Träffa dem allt lite ikväll
också, men vad säger man ; man kan aldrig få för mycket av det goda höhöh
ska inhandla mig lite småskit också, schampo & grejs sånt jag inte vill lägga
pengar på men kommer göra iallafall.. tur att de finns billiga saker :]
efter att jag inhandlat mig mina underbara boots ska jag bli sparsam och
inte köpa nånting som jag verkligen inte behöver, yeeah tror ni att jag
kommer lyckas? Självklart! Måste spara pengar till januari, jag och min älskade
mor ska fira hennes födelsedag i Egypten. KUL! Ser verkligen fram emot att se pyramiderna :D
nääh men om man ska försöka sova kanske? jag är ju bra på det... not, bara på dagarna ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0