självdör lite

missförstå mig inte men jag tycker verkligen om de här "jobbet", men just nu idag är jag så himla trött och vill verkligen bara ha helg. jag orkar inte gå upp tidigt för att köra dem till skolan, hem och kanske stryka ett plagg eller två för att sedan bara vänta in att timmarna ska gå så jag kan åka o hämta dem igen. för att sen skjutsa dem till någon aktivitet och hämta dem och sen äta mat. Jag lever som en gud här med mat, pengar och massa fritid, men ändå kan jag gnälla. fy , jag är så fukking otacksam.

men så tänker jag såhär, vad ska jag göra nu? klockan är halv åtta, jag har slutat för dagen och det ända som jag kan göra nu som måste göras är att tanka bilen. vilket tar kanske max 15min, sendå? vad ska jag göra resten av kvällen? det finns inget på tv, jag har inga kompisar och känner mig allmänt nere. Hela den här jävla veckan har jag känt mig så jäkla deppig och det utav ingen anledning, det har bara kommit. Jag har massa att se fram emot nu de kommande veckorna, men ändå är det som att jag är orklös och inte orkar engagera mig. Jag tycker verkligen om hösten, jag bokstavligt talat älskar när de börjar bli mörkt och man kan gå med halsduk och en mysig tröja. Det är det bästa som finns innan den ruggiga kylan och vintern kommer.

jag saknar att ha någon man bara kan komma över att hänga med när som helst, eller att gå till badhuset och hänga där som ett annat whitetrash. jag börjar känna mig gammal, jag vet inte vad jag vill med mitt liv och jag har verkligen inga framtidsplaner utöver resor.

i ärlighetens namn så känner jag mig rätt misserabel och töntig när jag skriver de här, men jag ger blanka fan i det för jag orkar inte det här mer. jag är desperat förfan, jag vill hitta på något, vad som helst bara jag inte behöver sitta här nere i källaren ikväll och tycka synd om mig själv. för synd om mig är det inte, jag är bara allmänt cryface atm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0