Ny vecka, nya möjligheter. Eller?

Ny vecka kan jag garantera att de är iallafall och jag är fortfarande i Hallsberg, skönt!
Beger mig mot Göteborg igen 14.30 så ska passa på att njuta av ledigheten och ta mig en simtur.
Jag har en känsla av att denna vecka kommer bli seg och en del att göra, men vem vet kanske har jag fel och massa roliga saker dyker upp.

Usch, jag trodde helgen skulle göra gott för mig, men fan jag tror att de bara blir värre.
Absolut, de är helt underbart att vara hemma och bara vara, men jag blir inte av med den lustiga känslan.. jag börjar bli orolig :s what to do?



saknar sydney.. eller, nej de gör jag inte.
de va kul, en upplevelse men jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0