myyyyyyyyyyys

för idag är det fredag! världens bästa fredag, tralalalalalaa
eller inte kanske, men de är fredag och jag har längtat som en idiot efter den här dagen så bra kommer den bli!
den börja bra iallafall, mys promme med världens bästa Rosell och nu ska jag iväg o hämta sen packa/duscha och köra iväg till dans för att sedan vänta på att åka hem till Hallsberg.
Trodde aldrig att denna dag skulle komma, då jag faktiskt ser fram emot att åka till Hallsberg utan av alla jävla skit ställen, men se där så är det faktiskt!

Imorgon blir det jobb sen inflyttningsfest, söndag är det kristinehamn och filipstad som gäller. jag säger bara en sak; omg denna helg kommer bli awesome och gå alldeles för fort.. men vad gör det för jag är ledig torsdag & fredag vilket betyder låååång helg samt att på lördag - måndag blir det London! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY, nu är jag glad! mycket glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0