halva kvar

onsdag redan, vad hände med veckan? äh, skit samma skönt är det och snart är det fredag igen!
sitter i telefonkö till ticnet, gaah jag hatar att köa men fan telefonköer är värst!

Sen ser restrerande tid av dagen ut så att jag ska hjälpa Hannah med matten och sen skajag & Gabi baka bullar och aah bara ha en slapp onsdag, inte helt fel!
är typ klar med alla veckans sysslor redan, det gillas mycket! ska börja köra järnet mån-tis så alla saker är klara redan så jag kan börja slappna av tidigare än fredag eftermiddag, tror min kropp och hjärna behöver det.

började tänka på andra avenyn & riverside förut, buhu jag saknar skitprogrammen! det var ju bland de bästa jag tittat på efter rederiet :p måntro om de finns dvd-boxar? woho hade ju vart aaaaaas kul ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0