fredag hela veckan

- JA TACK!
Fyy alltså, den här veckan började hemskt och har faktiskt bara blivit bättre :)
Dock sover jag alldeles för oroligt, måste fixa det på nåt sätt. Det funkar inte att antingen sova och vakna hela tiden eller drömma massa konstigheter eller att inte kunna sova alls. Well, tids nog löser sig nog det med!

Idag har jag redan vart super duktig och vart ute o gått en sväng här runt havet och sen tog jag min feta röv vidare till badhuset och simmade 1km, dutti emma!
Alla sysslor är gjorda och de enda som är kvar är att hämta & köra Gabi till dansen och sen fixa iordning mig inför ikväll och packa mina väskor och bege mig hem mot Hallsberg imorgon.
Ska bli så jävla skönt att komma hem, ännu bättre är att jag jobbar lördagkväll 16-22, de är fint det! :) Sen får vi se vad som sker resten av helgen, blir kvar tills på måndag så ska väl försöka hinna med ett besök på marieberg också, särskilt nu när jag fått dubbellön. Hihi

Nej vad säger ni, lite gossip girl på de här skulle sitta fint!




smoking hot! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0