Taronga Zooo

I've already been there, I know, but I love this place so wtf!

Hoppar skolan idag och kör på en heldag på taronga zoo med Milena & Anina, great! :)
Aah jag blir som ett litet barn på julafton bara jag tänker på det, haha, jag gillar faktiskt zoo:n.
Eller iallafall detta, för de har massa cooola djur lixom hihihih, amagaaaahd!



senast vi var där (andra dagen i sydney, så de va läänge sen).

Går dagen blev riktigt trevlig, avslutade kvällen med lite bbq nere vid stranden och en hel del kortspel :)
Vart även en sväng på beach road:an, det var brazilian night, men jag gick hem nästan på direkten kände att det inte var min grej..
Nej nu blir det packa väska och ta sig till bussen. Ha det bäst! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0