take my hand

- Simple plan. Äckligt bra låt, me like :)

Igår var jag & Sandra på bio, Robin Hood. Ohyes vilken bra film, aaah helt perfekt!
Läskigt var det lite granna också, russell crowe var läskigt lik min far i filmen tycker jag
(ok, han var väl mer vältränad o etc. Meeen ansiktet, det var läskigt likt).
Mina tankar flög lätt iväg ibland, det är snart 4år sedan och det känns fortfarande som igår
men finns tyvärr inget att göra åt det, livet måste gå vidare och jag lever det för dig med <3

Nu har jag bokat flygbiljett hem, kommer att landa sent 18juni i Gbg så börja planera gott folk om ni vill träffa mig, jag har massa att göra! ;) haha

Well nu kan jag inte sitta här mer, ska upp tidigt imorgon.. blöööö
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0