sverige

jag vill hem, men ändå inte.
jag vill egentligen jätte mycket hem,
men vad har jag att komma hem till?
vad ska jag hitta på?
jag har inget jobb och jag bryr mig inte
heller för den delen, för jobba kan jag göra
resten av mitt liv.
men vill jag verkligen hem?
ja, jag vill så jävla mycket hem.
jag kommer att åka hem, jag ska boka
biljetterna imorgon sen är det kört.
tack o hej aussie, har vart en jäkligt bra tid
men jag är trött på det nu.
jag vill ha nya äventyr i andra länder.
jag är en rastlös jävel som tycker att man ska
leva livet medan man kan.
just nu lever jag jävligt bra och kommer
fortsätta med det en tid framöver.
jag vill inte vara 50 och önska att jag gjorde
massa saker när jag var ung.
jag vill vara 50 och tänka tillbaka på allt
kul jag gjort och kunna dö nöjd.
livet är helt enkelt för kort, jag har nog sovit bort
två tredjedelar av mitt liv men jag har fanimej
haft äckligt kul av den återstående tredjedelen.
nej, nu borde jag försöka sova.
jag är galet trött men har alldeles för mycket tankar
som snurrar för att kunna sova.
jag är en levande zombie atm.
men imorgon ska jag ta itu med mitt liv, boka
alla biljetter och resor och sen ta mig tid att gå
på bio.
vad jag ska se återstå att se, men en bra dag ska det bli iallafall,
for sure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0