hejpaaaa

Ny vecka, nya händelser.

I söndags var jag iväg till opera huset och tittade på Bugs Bunny at the symphony, mycket bra var det! :)
Gårdagen spenderades i skolan och movienight med nettabus, myys! Kan säga att "skuggan av värmen" kan vara en av de bättre filmerna jag sett, åhnej inte för att Joel Kinnaman är med... höhö ;)

Idag har jag spenderat hela dagen på stranden, tror att de kan vart den sisa fina dagen här nu innan det blir vinter, höhö 20grader om dagarna är ju sååå kallt..
Nu ikväll ska jag iväg till ett brasilianskt ställe och käka med min klass, ska tydligen va något av de bästa du kan äta och det är buffé så de kan bli roligt sen när jag rullar hem ikväll :D

vi va ju på taronga zooo...





woooombat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0