emma ar grejt

haha sjalvgod jag ar idag da.. hoho
nej annu en mandag har passerat och jag overlevde natten, dock var det freezing cold sa trodde jag skulle avlida men icke, jag ar grejt som sagt.. hahaha

idag har jag bara vart i skolan, fixat med boende och vart i mitt andra hem: kopcentret westfield.. haha
bor pa hostel en natt till och imorgon flyttar jag in till ett sinclair, as najs rum med toa dusch o kyl.. NAJS, helt renoverat ocksa inte illa pinkat. Och det var forhollandevis billigt, well not billigt men inte dyrt heller.
jag kommer vara pank i sommar, yey langtar efter skattepengarna jaaaaaa.
well sitter och lyssnar pa bandit, aaaah gissa om jag saknat den kanalen or what. Ok, emma ar lite hemma kar atm, men inte langt kvar och nar jag val ar hemma kommer jag langta tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0