change me

prutt! dagen vart inte som jag trodde, eller den kommer inte bli kanske man säger, den är ju inte slut än :D
det blev inget slöande i sängen, för det var strålande väder ute så kunde ju inte tacka nej till en dag på stranden.

jag måste säga att de är så jävla skönt att vara här nere, jag tänker inte på det så ofta men jag är ju faktiskt i ett jävla paradis - loooovely! och en sak som är underbar är; INGEN SÖNDAGSÅNGEST! Yeeey, sug på den ni!

nej nu ska emma slänga sig in i duschen för att sen promenera ned till beachen igen för lite bbq och umgänge :)






vi var till Manly en dag förra veckan, och på färjan dit upptäckte jag att
jag saknar att åka båt.. jag blev nästan lite nostalgist, puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0