another day in bondi

dagarna flyter på bra här nere må jag säga, har redan vart här i sju veckor(!) känns som igår när man stod på flygplatsen äcklig och svettig efter cirkus 2dygns flygresa(or).
åååh natten i abu dhabi var nice också, skulle jag gärna göra om ett par gånger, :D

hajaa, de två senaste veckorna har jag spenderat i ett klassrum på dagarna.. jag går en engelska kurs. haha, är man för lat för att jobba och för dålig på engelska så går man på sånt. Pöörfect om du frågar mig ;) ska gå den fyra veckor till sen vette tusan vad jag ska hitta på. Kommer väl antagligen söka något jobb, annars lever jag livet lite till och sen åker hem i juli. Men vem vet, långt kvar tills dess, mycket kan hända!

Har lärt känna massa nytt folk, från schweiz mestadels men även från brasilien. Mycket trevligt! Så umgås en hel del med dem, har blivit en del utgångar :P Man lever bara en gång så lika bra att leva det också!

Dagens planer är att ligga i sängen, gå ut på en feting promme (nu ska mitt nya liv börja!) och sen äta en fet pizza (mitt nya feta liv alltså). Ikväll blir det ev. utgång på hotellet rakt över gatan, men vi får se om jag orkar.. haha har en tendens till att bli väldigt trött. hoho

Hoppas ni har det bra hemma i sverige! Saknar er faktiskt :D Pusss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0