Nedräkning, 6dagar kvar

Nu går dagarna fort och jag börjar få lite smått panik.. haha
Det är en del som ska hinnas med innan jag åker och det känns
som att jag aldrig kommer framåt. Men det lär väl lösa sig det med..

Igår var jag, Madde & Mathilda på bio - Farsan.
Haha vilken bra film! Love it! :D
Och i måndags var jag & Glenn på bio - Percy Jackson, the lightning thief.
Den var super bra :D Bättre än Harry Potter!
Ovanligt att gå två gånger på en vecka, men vafan bio är bäst! :)

Nej nu ska jag ta mig ett bad och sen slänga i lite
hårfärg i mitt skabbiga hår.
PÖSSHAJ

Kommentarer
Postat av: Emilia

vad spännande det låter! har du ngn resa att se fram emot?

2010-03-05 @ 11:35:17
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: MODEINSPIRATION

Åh, jag vill också se farsan, det verkar vara en superrolig film ju!

2010-03-05 @ 19:05:47
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0