Nedräkning, 3 dagar kvar!

Helvete i havet dagarna bara springer förbi!


Helgen har vart händelserik och trevlig, åkte
till kristinehamn i fredags så vart en fika med
världens bästa babes :) tusen tack än en gång
för det fina halsbandet och vän-skylten

Jag har garanterat världens bästa vänner!

Fredagkväll spenderades med Johanna ute
i kungskogen och lördag vart det dop för
världens sötaste Freja :)

Blev en kort visit i krillehôla och åkte hem igen
för att sedan spendera kvällen med Madde.
Skulle gått ut, men vi kom aldrig så långt utan
det vart häng hemma hos henne, kuligt värre vare :)

Nej nu ska jag försöka mig på att packa lite,
tre dagar kvar... galet! Jag börjar faktiskt bli lite
nervös... hoho

Kommentarer
Postat av: V

<3 <3 <3

2010-03-10 @ 23:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0