illamående

just two days left, amagaahd! ;)
dock är jag inte på humör alls, har fortfarande
en hel del att stå i men just nu mår jag
illa så orkar inte ;s Kommer få stressa imorgon/inatt.
sätter en femma på att jag åker på maginfluensa,
min vanliga tur..

idag har mamma o jag åkt runt och fixat,
växlat pengar, handla små grejer, skrivit ut papper osv.
har vart en trevlig dag, dock har jag vart väldigt trött.

Nu ligger jag ny-badad och väntar på mat,
eftersom de är sista dagen ihop med mamma blir
det plankstek - mums :)

nej, på med smilbandet och försöka få något i mig
utan att spy upp det. Puss på er! :*


haha!! hitta en snygg bild på mig, glenn, linus o madde från en av alla
kvällar på klaras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0