emma har shoppat

så nu är hon pank, prutt på det!
MEN, jag har iallafall fått hem två vita klänningar nu och korta tights, vilket jag har letat efter! :)
Sen hittade jag även BHn jag letat efter.
SÅ egentligen vart det bara ett impulsköp, en super fin topp i galna färger. Me like!

Well well, dagen har spenderats på resande fot, inte helt ovanligt kanske, med Madde, Linus & Johnny. Det bar först iväg mot kga sen krhamn för premiär bada i nya badhuset och sen en sväng till mberg. Mycket trevligt!
Har även hunnit träna o simma, yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ;)

Nej nu ska jag äta, sen måste jag städa mitt fucking rum. JAG HATAR ATT STÄDA... morr.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0