emma ar i sydney

efter en otroligt bra vecka pa fiji (panik forsta dagen, men det blev bara battre, sarskiilt nar netta kom!) :D
ar jag nu tillbaka i sydney i nagra dagar for att sen pa mandag aka till phuket. GAAh, fatta om 8dagar ar jag pa svensk mark igen.
jag vet inte om jag ska vara glad eller inte, jag langtar otroligt mycket hem men anda trivs jag har, haha. Jaja, kommer antagligen tillbaka nar jag ar trott pa sverige..

well well, fiji var amazing. sa otroligt fint! Perfekt vader var det ocksa, flera dagsutflykter gjordes och jaa, helt underbart var det!
Nu i sydney blir det att mota upp mina sota swiss vanner och hitta pa massa roligt de sista dagarna :) Imorgon har sandra & mike graduation sa da blir det paaarty! Pa lordag maste jag kopa lite smaprylar som jag ska ha med mig hem, sen blir det solen igen.. MMM underbart!
Jag hoppas innerligt att flygen inte blir forsenade pavagen hem, jag orkar inte det. Planet igar var 2h forsenat, det suger att vanta helt sjalv utan bok eller nat.. suck, sa emma ska kopa x antal bocker sa jag har nat att gora ifall att. Peppar peppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0