emma är blond

hon har gjort det igen och är nu inte längre brunett eller gråhårig, utan helt enkelt blond.
jävligt snyggt om här du frågar henne själv! :D
Sen har jag ju då klippt mig också.. vilket vart liiite för kort, morr! Surt att mina toppar var sjukt slitna,
menmen de lär väl växa ut det också.

Idag har det vart en toppen dag, promenad, simma, sola, shopping och hårfix. Najs :)
Vart dock ingen vidarevärst shopping då marieberg var kasst idag och jag som hade räknat med att shoppa upp mina sista slantar kom bara hem med ett par skor som kosta 149kr, kap ohyes!
Så  nu står jag här byxlös men fortfarande rik... höhö

Imorgon bär det av ned till Gbg för liseberg och midsommarfirande, som en kär god vän till mig sa; "har du aldrig firat midsommar på västkusten har du aldrig fiiirat riktig midsommar!"
Btw, jag kom faktiskt på att jag firat där en gång tidigare, i ösregn på en jävla ö full med get skit i ett militärgrönt tält i en sovsäck med sporttopp. Det ni, slå det om ni kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0