emma har solat

äntligen lite sol igen, har legat ute i min nya bikini och bara njutit av sommaren.
helt underbart måste jag säga :)

Följde med Glenn till marieberg för att hjälpa honom inhandla dom sista sakerna inför hans Bali resa som börjar på måndag, inte alls avundsjuk... Men jag är glad för hans skull att han kommer iväg och gör något riktigt roligt, de är han värd efter att ha klarat av två av fem år i linkan :)

Nu ikväll har jag tränat med Madde, blev bara 3km på crossen och lite mage, hann inte med mer. Det blir nya tag imorgon innan jag börjar jobba.

Nej kanske skulle jag ta tag i att städa mitt rum nu, eller måla klart tavlan som min älskade mormor ska få.. eller så gör jag det imorgon innan jag börjar, eller inatt :P det återstår att se! Puss på er!


världens bästa glenn & jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0