emma har jobbat

hela dagen, så nu är mina benhinnor o knän helt förstörda. Tur att jag ska på massage imorgon iallafall :D hihi
nu ikväll har jag vart iväg o badat i hultsjön med massa folk, vilket var as kul. Dock var det äcklig botten och saker i vattnet. men man som jag är klarade jag av att bada iallafall.... ;) HAHA

Igår var det bio med Glenn, Beck. AS BRA VAR DEN! :) Taack för en toppen kväll :)
Sen var det "fest" av något slag med folk från badet, även det var brraaa!
Kan säga att jag lever livet atm och har de rätt bra i sverige!

Imorgon bär det av mot linköping, både kul och tråkigt. Känns som att när jag hämtat mina grejer så finns inget kvar i linkan, eller visst gör det de, men de känns osm jag lämnar en stor del.. prutt på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0