emma är pryd

enligt min mor iallafall.. vafan! jag är väl inte pryd? hmf, jag tycker då inte det, men vad vet jag..
min mor känner mig rätt väl.. hhaha

idag har jag vart oerhört effektiv, not. Eller ok, jag försökte mig på att skrapa huset, men la av efter tio minuter och bestämde mig för att leta upp en bra hus-skrapare på intranätet, hittade speedheater och ska tvinga min mor att inhandla den så att jag kan börja fixa med utsidan av detta lilla kråkslott. det bara kliar i fingrarna, vill måååla!!

sen har jag även vart nere på gymmet, duktig som jag är, sen simmade jag även. mmmh känns bra att vara igång igen, verkligen känner hur min kropp mår bättre av att röra på sig än att vara soffpotatis, ooh otippat va? ;)

Meeen man kan ju inte alltid vara för nyttig så jag ska ha en dejt med jönssonligan ikväll o käka guacemole? med nachos, slurp. Hör hur de ropar ifrån kylen; "ääääät oss emma"
nej bäst att göra som dem säger! heppåååårrree



aaahmen jag vill kanske vara sådär brun igen kanske!
En resa skulle ju inte sitta helt fel! (eller flytta till fiji!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0