emma är glad

för idag har det vart en bra dag.
började med att jag blev inringd till badet, så blev jobb idag, vilket betyder pengar, vilket betyder att jag inte behöver ha ångest över skorna längre :)
dagen gick jätte fort, jobbade med po & matilda vilket va kuul :D 
sen nu har jag målat, och de ser ut att bli riktigt bra faktiskt, ska bara måla en gång till imorgon :)

mjau de kommer bli bra kommande dagar, veckan kommer gå fort och snart är det lördag, vilket betyder GRILLFEST hos herr & fru rosell :) L Ä N G T A R !
ännu bättre är det att jag kommer jobba alla dagar fram tills lördag förutom tisdag, grrrrrrrrr jag är nöjd med mitt life nu ;p

nej nu ska jag kanske ta mig en dusch, efter att blivit i puttad i vattnet av en viss person.. PO, morr du ska få imorgon!


hmmmm... emma är sugen på att bli brunett igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0