emma är ett par skor rikare

dem är mina och jag är fattig igen........ men! de är helt klart värt det, snyggare skor har aldrig skådats. MM, nu ska jag glassa runt i dem resten av sommaren :]

fredagkväll hände inte mkt, tvmys med min mor, vilket inte händer allt för ofta så de var trevligt. Slösade ju inga pengar på krogen iallafall (även om jag gärna hade gått ut ikväll. men de kommer fler kvällar)
Imorgon ska jag måla, YEEEEY, de kommer bli awesome! Sen ska jag sola, för de va en fågel som viska i mitt öra om att de skulle bli riktigt fint väder imorgon, hoppas!
Sen om Madde fortfarande behöver min hjälp på eftermiddagen ska jag agera flytthjälp. Sen ska jag försöka få in lite träning också. Jävlar i havet, jag kommer behöva mer tid haha.


förra helgen var greeeeeeejt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0