they go crazy bananas!

Såhär när det är ett nytt år är det alltid KNÖK med folk i badhuset.
Det är helt crazy, just de 20 första dagarna är det massa med
nyårslöften om att gå ned i vikt så alla samlas i mitt hem: badhuset.
Vafan, resten av de 345dagarna är de inte alls lika mycket,
antingen håller ni löftet eller så skit i att avge ett. Ni förstör
min obligatoriska ro-fyllda simning! Morr, bitterfitta goes crazy bananas...


Nyss hemkommen från mberg med mor. Inhandlade mig
nån lotion för håret som ska göra att det blir vääääärsta volymen.
Haha, ja vi får väl se. Hoppas bara att den funkar, annars har jag slösat
på tok för mycket pengar på ingenting.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0