sista minuten - jatack!

Mitt liv suger.
Suger get-drule.

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Jag blir fucking jävla crazy på att inget vill gå som jag vill.
Vad har jag gjort som förtjänar detta? hmm, massor antagligen ;o

Här är min inköpslista för våren iallafall, nåt att glädjas åt:
(om de finns kvar när jag ska köpa det vill säga.....)
  • Ny mobil, Samsung Jet
  • Världens snyggaste Lee-jeans
  • Armbandet från tidigare inlägg
  • Allt-i-allo-sko från Vagabond
  • Bh:ar från H&M, som envisas med att vara slut överallt i min size.
Sen måste jag boka tid för att fixa mitt hår, nu är jag så jävla trött på
den här bruna färgen. GE MIG BLONDA SLINGOR, NU!
Fyfan vad jag känner mig bitter nu....... en sista minuten till solen vore nåt,
någon som är på!?

Kommentarer
Postat av: Gaylord.

Tyvärr Emma, det finns inte bh-storlekar i 75AAAAAAA, sorry. :/ HAHA!

2010-01-28 @ 18:33:36
Postat av: Gaaaylård

Nej jag vet, de är därför jag önskar jag vore som dig med DDDDDDDD :D

2010-01-28 @ 21:30:14
Postat av: Gayaygay!

Hahahah! :D

2010-01-28 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0