p.s sista sommaren

När jävla fotbollskanalen europa är slut ska jag se på P.s sista sommaren och äta äpple med kanel.
Uu-uu-UU!

För jag ska fortsätta mitt händelserika liv med att inte göra någonting imorgon.
Eller jo, jag ska luncha med mina fd. klasskamrater. Sen ska jag ned på stan och köpa present
till min älskade mor. Sen så ska jag avsluta mitt personliga brev och söka två jobb. Känns som
att jag gör nåt iallafall. Sen ska jag fundera på när jag ska åka hem igen? Jag trivs jävligt
bra här nere i linkan, men vore ju skönt att komma hem o slippa laga mat.. höhö.














Dessi, Tommy & Jag var grymma på lådbils-bygge under teknikdagen.
Kolla bara på hur fin "putten" blev? :D
Det är blod, svett och tårar i den vackra skapelsen!

Det är Markus Ekegren som tagit det otroligt snygga bilderna btw :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej=D

Hur mår du idag?

2010-01-25 @ 10:51:09
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: My

Hej vad händer idag? :D

2010-01-25 @ 11:21:28
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0