på fröken nathalies begäran

kommer här ett inlägg.
Jag nördar Cafeworld och pillar navel.
Jag gick inte ens o la mig, mitt liv är bra perfekt ibland!

Nu ska jag bjuda på några extreeeemt snygga bilder :)
Är man 20år och har väldigt tråkigt så klär man ut sig till fjortisbloggare,
ååh jag önskar att jag va fjorton och kunde va en på riktigt <3

Iallafall, jag gjorde det. Natha gjorde det också. Så hett lixxxxom!



ÅÅÅh så funka de inte med nathas bilder, fail! Får försöka imorgon iställe :(
Men ni fick en ful jäkel på mig, enjoy :D

Kommentarer
Postat av: sexy boy

åååh! du är sååå het! lägg till mig på msn! SNÄLLA!!1! sexyboy90[email protected]

2010-01-26 @ 01:46:30
Postat av: Sexxxiii bitch

Aah men de vet du att jag gör på en gång, snyyggging PöZZ'****

2010-01-26 @ 01:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0