oh what a weekend!

Jag har världens bästa vänner och en av dem är helt klart den nyblivna 20åringen JEANETTEan :D

Helgen var toppen;
shopping & hemmamys i fredags.
soft på lördag innan det var dags för
förfest och utgång för att fira Jeanette! :D
galet kul var det, förutom att vi hamnade på
ett ställe där det var "balkan night".
HAHA, de var.. speciellt kan man säga ;)
Söndag var seg, käkade lite sen vinkades
sötan av och jag for hem till Blixt en stund
för att sen åka hem till fjanton som även han fyllde 20 :)
Sist stod biltur upp till Skövde och tåg därifrån till Hallsberg.

Nu blir det mat, sen långpromenad med Madde som avslutas vid badhuset. Nu ska jag börja träna igen, eller lite smått för jag har fått tillbaka min jävla hosta - hey hostmedicin! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0