kallt och jävligt.

De är just vad det är här i det såkallade huset.
Fan man kan tro att man bor i en skokartong ute på trappen,
för fyfan vad kallt det är här. Jävla hus anno 1944.

Jaha, dagarna bara flyger förbi och jag gör bara coola grejer så som
jag kan. Som igår och idag har jag tillbringat tid med min
mupp vän Johanna. Mycket roligt, tillbringade natten mitt ute
i ingenstans och det var jävligt trevligt må jag säga.
Fick även träffa då den über söta Freja som är Johannas
systerdotter. Pluttiplutt! Jag kan inget annat än älska denna
underbart söta unge :)
Sen blev det en snabb date med ystersyster, vilket även det
var mycket trevligt! Synd att jag ska bort till helgen, annars hade
det var jävligt kul att ut och parta med de söta pinglorna!
Men att åka till göteborg och fira självaste Jeanette:an vill man ju
inte missa! GALET ska det bli, hihiih :)



btw. Min hårfärg är mucho grande snyggare nu! :D Men jag är kass som vanligt med bilder, så haha ni får vänta som vanligt. Intranätet är super segt här, så.. korv på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0