Här händer grejer!

Paradise Hotel överraskar som vanligt. Mohaha, Stefan åkte ut. Grrrejt!
Nu gäller det bara att Pontus är kvar också :D Den snubben är så jävla otippad!

Hajaaaa, nu ska jag försöka mig på att sova (vilket kommer gå åt helvete
och jag kommer gå upp o se på film om en timme).
Imorgon ska jag möta upp Jeanettean på stan, vilket jag ser fram emot :)
Sen ska jag baka cheesecake också, för fyfan vad jag har vart äckligt jävla
sugen på det idag. Jag gillar egentligen inte det, men när thornestedt & co
gjorde det på båten var det så jävla gott.. så nu ska jag testa själv :D
Nån som har ett bra recept kan ju ge mig det eftersom jag alltid är så
söt och snäll.... höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0