Fuckyou


Nu ska det bli slut på festandet för min del, det funkar inte.
Eller iallafall dra ner på det. Väldigt sällan ska det ske hädan efter.
Jag vet att de kommer låta såhär: "HAHA, du kommer aldrig klara det!"
Fuck you! Klart som fan att jag klarar det.
Jag förstör bara för mig själv och de jag älskar.
Jag ska ta tag i mitt liv, försöka komma på nåt kul att göra,
komma iväg utomlands och australien. Jag ska göra ett otroligt
jävla bra högskoleprov, komma in på nåt jävla kul program.
Skaffa mig ett jobb och inköpa en ny mobil och de äckligt snygga
jeansen. Jag ska börja träna ordentligt och få en super kondition.
Jag kommer antagligen inte ens fixa hälften, men jag har hela livet på mig
och har man inga drömmar så går det inte alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0