fruktsallad

Hu! Nu har jag proppat i mig to much fruktsallad med grädde att jag snart spyr.
Emma-syndrom kallas det. Varför äta precis så att det är gott, nej man ska
äta ännu mer för att det är så gott tills det sen blir för mycket att man har det uppe i halsen.
Mm-mm-m! Emma kan sin sak helt enkelt. Så nu ska det bli soffläge,
en annan del av Köping som följs av Johan Falk. Lagom till Falk börjar
ska det ätas morötter och dipp. Måste ju fylla upp när det väl har lagt sig i magen.
Kan nämna att jag faktiskt vart ute och gått cirkus 1mil och simmat, de ni. Dutti Emma!
Annars har helgen vart mys, vart med Glenn i Åmmeberg och bara haft det trevligt. Puss på det!


förövrigt så tänkte jag bli blond igen,
lagom till vår-solen tittar fram. hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0