Frukost

Emma lyckades med att gå upp 10.00.... Eller? ;)
Ok, jag vaknade men jag låg o drog mig i sängen
till 11.00, alltid något!
Emma har även gjort något helt otroligt ovanligt denna
morgon.. duscha! Menar varför behöver man duscha,
jag gör aldrig det? Gör ni!? :O
Ok Emma ska va seriös, hon har ätit frukost! DET händer
aldrig, eller väldigt sällan.
Emma åt havregrynsgröt (!!!!) dessutom, det äckligaste som
finns. Men hon gjorde det ändå, sug på den ni!

Nu ska Emma sminka sig och göra sig iordning, för
hon & Madde ska in till Örebro en snabbis.
Ikväll blir det spelkväll hemma hos Natha, det blir kuligt :)



NaThALiiEE ääR juH Bah FööR SööT ((:
**ThIhI *SmAJL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0