Beroende av hostmedicin

Jag lär ju bli beorende av morfin snart med tanke på att jag sörplar hostmedicin hela tiden. Fan känslan då den halv tjocka sörjan åker ned i strupen är helt underbar. Haha, nej den är riktigt jävla vidrig! Finns inget som är så äckligt som hostmedicin, smakar vider.
Nu ska jag ta mitt feta arsel och städa upp på mitt rum, packa väskan och sedan göra mig en äckligt god macka med en shot till. Det ni, slå det om ni kan! Sen ska jag ta mig ned till badhuset också. Shit pommes kommer jag hinna allt detta på 3h? Tvek på den alltså!

här var det nyktert


Ikväll blir det världens bästa Blixt och jag! Om jag saknat denna stört sköna
böna :) Blir nog en lååång kväll med massa prat, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0