ÄNTLIGEN!



Vad har Emma gjort idag?
- Hon har vart i Örebro och letat BH.
Hur gick det? Gick inte alls. Morr
-Hon har ätit jätte god mat + massa
fruktsallad :]
-Hon har hängt som ett annat drägg på
badhuset med Madde. Yey, jag är badhus-hora!

Imorgon ska jag ut och gå, massor!
Jag ska även vända tillbaka dygnet och gå upp
senast 10.00. Det går inte längre att sova
bort mitt värdelösa liv.






FAN VA FINT! Nu funkar det äntligen att lägga upp bilder.
Så nu gott folk, till det ni har väntat på:
Natha & Emma GoEz FjoOortIiZzAr *tHihiHI :))
EnJooooY BiiTChEes<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: nATHaliE

men emmmmzan dååÅ!!! min näsa ser ju jäääätte konstig ut på den här bilden, du måste ju sätta ett hjärta över den vet du vääälLlL!! jag gillar du bröst though!!11! ska operera mina nästa Månad!!1! :):):)

2010-01-28 @ 23:18:05
Postat av: EmmAh*

AahmeEn sOrrY! :(( Men Däh Får Vah Såh Nuh LiiXoom! Du ÄR AllTiiD SnyyGGAst <3 LööV YaaH *SmaaCk PuzZZ

2010-01-28 @ 23:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0