wopidooo

Nu har Emma vaccinerats mot hepatit A, inhandlat en ny mobil och bytt jeansen.
Bra gjort Emma! (:
Så nu går jag in mina super snygga byxor och för över alla nummer på mobilen,
så gott folk snart får ni ett sms med nytt nummer från kungen :D

Haft en mysig dag i örebro & marieberg med min mor,
till lunch vart det pizza, mumma!
Snart dags för en kväll med jobb, ser fram emot det faktiskt.
Tydligen ska de vara disco i badet ikväll så tiden lär väl
förhoppningsvis gå fort :)



denna lilla filur fick jag med mig hem, hihihih :D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så snygg mobil!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

2010-02-26 @ 23:16:47
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0