Världens bästa

Detta inlägg tänker jag tillägna min far som igår skulle fyllt 57år ♥

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och önskar att du
vore här och upplever allt jag gör.
Fast det snart är 4år sedan du försvann är det overkligt. Jag minns
allt som igår och undrar ofta varför? Allting har väl en orsak kanske,
men orättvist är vad det är.

Alla älskar sin pappa och tycker han är bäst i världen, det gör jag med,
mer än bäst i världen. Han är bäst oavsett var han nu än befinner sig.
Jag kan erkänna att jag är oerhört dålig på att besöka minneslunden
när jag väl är i Kristinehamn. Jag vet inte varför,
det finns väl egentligen inte någon anledning men jag tycker inte
det ger något. Det kan låta hemsk och taskigt, men jag älskar och
saknar honom lika mycket även fast jag inte går dit.

Alla fina minnen jag har med dig kommer aldrig blekna,
för jag har världens bästa minne, de blir bara starkare för
varje dag som går.
Ibland besöker du mig i mina drömmar.
Du kommer tillbaka som att du vart borta i flera år och
ber om ursäkt för att du inte hört av dig men lovar nu att
stanna för evigt.
Jag kan säga att det är inte det roligaste att vakna upp
efter det..

Jag vet inte vart jag vill komma, men jag saknar dig oerhört
mycket och önskar att du vore här.
Du har gjort min uppväxt till den bästa och jag är stolt över
att ha dig som pappa.
Hoppas du har det underbart vart du än är,
jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: V

Åh, va fint skrivet yster. :)



Du är bäst! <3

2010-02-25 @ 19:20:12
Postat av: Anonym

du kan vara bäst yster! ♥

2010-02-25 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0