snusk

Jag tror att någon har jävligt roligt åt mig just nu, eller haft ett tag.
För den senaste tiden har massa underliga namn försökt
att adda mig på msn. Vilket jag tycker är jävligt skumt.
Första gången var jag dum nog o tro att det var en kompis, men icke.
De visade sig alldeles nyss, när jag funderade på vem fan personen
va och frågade, att denne var ett kåt äckel som pratade engelska
och tjöta om att cam:a. Wtf!? Försökte få ut vart fan denne
fått tag i mig, men fick bara massa svar om att jag addat och
att cam:a skulle vi göra på ett bra ställe blablabla.
Till svar fick denne: go fuck your self.

Antingen är det någon väldigt lustig person som skojar, eller
någon annan lustig person som lagt ut mig på någon dejting sida
eller vafan vet jag för sida. Hjälp säger jag bara, det var faktiskt inte kul.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jobbigt, har hänt så för mig me :/

2010-02-09 @ 00:39:39
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Athenas

usch de är ingen person som gör de för de är datastyrt man ställde frågor denna/dessa så fick man bara något med cam vad med om de i helgen då de va tre person som la till mig:s usch för sånt. =/

2010-02-09 @ 01:06:06
URL: http://athenas.se
Postat av: Babbi - Bloggdesigner, ny design 3:e!

Samma här, många skumma har försökt adda mig oxo :( Intresserad av ny design förresten till bloggen?

2010-02-09 @ 01:06:07
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0