Roligt med kommentarer!

Haha de här var minst sagt kul att läsa kommentarerna till "el-allergiker".
Om vi säger såhär; min blogg, mina åsikter.
Ni får absolut säga vad ni tycker, men det kommer inte ändra vad jag tycker.
För seriöst, hur mycket strålning stoppar nät? Exakt....


Hajaaaaa, annars då?
Kom nyss från stan, Glenn klippte sig, mycket fint vart det (:
Suktade efter de super snygga tightsen från gina än en gång..
Gah! När får jag mitt presentkort så dom kan bli mina?!
Jeanettean har även kommit hem nu så ikväll blir det promme, myyys! :D
Nu blir det mellis; äggmacka & smoothie.

Pössssssssssssshaj!

Kommentarer
Postat av: Robert

Du tror du vet bara för du har kommit på att strålning inte soppas av nät.



Jag är ledsen att behöva mästra dig men du har helt fel. Om du kan din fysik så borde du begripa att elektromagnetisk strålning (radiosignal) reflekteras mot metallnät. Ett finmaskigt nät är bättre än ett med grövre maskor. Det här tyget innehåller trådar av metall. Det hörde du i filmen, men du kanske satt och smsade dina balla polar just då.



Nu ska jag inte störa mer utan ska låta dig "fjolla" vidare. ;-)

2010-02-09 @ 15:46:18
URL: http://www.mobilsmog.se
Postat av: Jürgen

Jag tycker han som satt med regnkläder ute i skogen i en husvagn var roligast. Har svårt att se att myggnätet han han hade för ansiktet skulle göra någon som helst skillnad. Sen tror jag även att det är minimal strålning som stoppas av det där nätet den andra killen satt i, omöjligt att de kan stoppa microvågor från t.ex WLAN som var hans problem. Elfobi känns som ett bättre namn än elöverkänslighet.

2010-02-09 @ 16:15:05
Postat av: Robert

> Jurgen



Du kan ju förklara för läsarna varför det tyget/nätet inte fungerar att stoppa en vanlig radiosignal på 2,4 Gigahertz?



Har du hört talas om Faradays bur?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Faradays_bur



Samma princip med dom här baldakinerna.

http://www.rtk.se/Baldakiner.asp



Jag har själv mätt med egna instrument att den här typen av tyg skärmar av 99,9% av strålning från mobiler och annat trådlöst. www.mobilsmog.se



Vet du att "tro" kan vara skadligt? ;-)

2010-02-09 @ 19:44:07
URL: http://www.mobilsmog.se
Postat av: Gaylord.

Haha, herregud! Att folk ens orkar lägga energi på människor som påstår sig vara "el-allergiker"! Jag personligen tror att det är ett PR-trick och har ingen som helst förståelse för dessa människor! HAHA! :D

2010-02-11 @ 20:38:29
URL: http://feeltherush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0