VAFAN!? HUR KAN MAN, JÄVLA IDIOTER!

SERIÖST!

Hur kan man göra såhär mot en katt? Eller ett djur överhuvudtaget?! Det är för mig helt jävla ofattbart att man kan vara så hemsk mot ett stackars djur som inte kan försvara sig? "Jo men jag vet vad vi gör, vi tar en katt och tejpar den" eller som förra veckan, då hade någon tagit en stackars katt och torktumlat ihjäl den. HUR I HELVETE TÄNKER MAN DÅ?!! Nej jag blir så jävla arg, jag blir upprörd. Jag skulle lätt kunna göra den personen/personer som gör något sådant väldigt illa. Jävlar i havet alltså.
Nej fan usch.. Appropå katter så ska jag köpa en inom snar framtid, en exotic med namn Popcorn, hihi :) Vad tror ni om det? :D Han här tillexempel skulle passa utmärkt här :)

miiih, jag vill ha :)


Nu blir det tacos, duschen sen vidare ner på stan för lite bio! :D Pösssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0