tokigt

Ojoj, att käka nacho's med guacomole (STAVNING?) och se på simpsons, mm de är riktig torsdagslyx det ;)

Nej men vilken kväll, det regnar - som vanligt! Jag hatar Linköping,.. iallafall när det regnar, vilket det alltid gör här :O Fan i Kallekrona blåser de jämt, Linköping regnar det och i Karlstad skiner alltid solen. Jag skulle börjat i Kd och plugga iställe! Fan va fint, då kanske jag skulle suttit på en schysst balkong med en smarrig drink och stekt i solen! :D Hmm.. eller kanske inte.. kör på en kall öl iställe! Mm, jag säger då det, får ta mitt skrot och flytta ;)


Igår var det Kalasmottagning med förpärla @ my place. Trevligt! Dock kanske lite för trevligt.. men vafan! Man lever bara en gång ;) Bilder kommer, nån gång... :b
Nej nu skriker nacho'sarna efter mig! Ciaaaaaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0