Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Jag har gillat Winnerbäck länge, inte vart helt tokig i honom men jag har tycker att han är riktigt bra, men just låtarna på denna skiva är riktigt riktigt bra. Mm, de är ju lite Kentsound i det hela så det kanske är just därför :D Nej men den får helt klart 5 av 5 popcorn :)

 

Ännu en måndag och jag är sjuk. Mår bajsdåligt med hosta, feber och halsont, så det blev ingen skola idag. Känner att det kanske är dags att försöka bli frisk nu, har ju vart sjuk till och från ända sen jag började här och de var i början av augusti, så tar en dag i soffan och hoppas på att jag måt bättre imorgon! Eller ännu bättre, tills ikväll, för jag & Glenn har bokat biljetter för att se på "Flickan som lekte med elden" har väntat på tok för länge nu men vi får se :)

Helgen var förövrigt riktigt kul, det blev ju Kristinehamn iallafall och förlovningsfest för herr & fru Jansen/Larsson. Galen förfest där både en och två behövde bli av med lite maginnehåll ;) Men tillslut kom vi alla iväg till kristinehamns stolthet(?) Mastis ;) Jag är ju lite anti de stället, men vafan de var sjukt mycket folk och hade trevliga människor med mig så det gick! :D Hade en toppenkväll som så många andra gånger slutade i en jävla kö för att få lite nattamat.

de är ju tur att de andra damerna är så söta :)


Kommentarer
Postat av: vikkan

Haha, snyggt yster!! <3

2009-09-28 @ 15:33:07
URL: http://dr0ttn1ng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0