svenska hollywood fruar

Ahmen guud asså, allt måste vara top notch du vet.. thihihihihi
hahah, fyfan den där serien är ju helt galen men ack så underhållande :D Men vad jag inte kan förstå, att hon Kalle Ankas fru, nej just Paul Anka hette han visst kan sitta o säga att andra kan försöka att vara lika fin som henne och hosta upp lika mycket pengar, daaaah!
Hur mycket av dem pengarna du har kvinna har du tjänat själv?! Eller att hon gnällde över att det var jobbigt att följa med gubben på alla resor, aldrig fick nån egen tid hemma, men att det är stört kul att punga ut 16000dollar på krämer på en månad de går bra. Fan, tycker nog att du ska ställa upp o följa med eftersom de ändå är hans pengar du handlar för?
Shit alltså känner mig verkligen som en bitterfitta nu som är sjukt avundsjuk, haha :D Men faktiskt så tycker jag inte att hon ska klaga. Så de så!

Haaja, idag har det vart en soft dag. En föreläsning och en mattelektion, fatta noll som vanligt men fick en hel del gjort på matten faktiskt, och börjar till och med förstå lite ;) haha
Lagat mat gånger två har jag också gjort, mm tacopaj & nån egen komponerad kyckling grunka, mmmmmmm jätte gott gryyyyyym är jag ;)
Nää fan nu blir det lite roast på berns sen sängen! Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0