Soffläge

Jo men gud så trevligt det är att vara sjuk, not! Fan jag och mitt feta arsel orkar ju knappt ta mig från soffan till toan. Ipren och simpsons är just nu mina bästa vänner, tur att ni finns löv yah<3<3<3<3
Nej men seriöst, nu är jag trött på det här. Det funkar ju inte, har redan missat tre föreläsningar! Helvete i havet hur ska jag kunna ta i kapp det? Jag kommer ju få äta anteckningarna och böckerna ifall jag ska lära mig nåt, och ärligt talat vet jag inte om de är så nyttigt.. to much calories!


och nu till den stora frågan, ska jag färga håret mörkt eller ska jag vara ljus?


fan jag har sån beslutsångest! Ju mer jag tänker på det är jag sugen på att klippa mig,
men ska jag klippa mig vet jag inte om jag ska färga det. Och å andra sidan kanske jag
ska fortsätta spara och färga det iställe? Jag säger då det, jag blir inte klok på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LJUST, Emma! Det är snyggt! :D

2009-09-29 @ 15:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0