ok, jag är kass

Minst sagt, jag är verkligen seg på att uppdatera! Eller säg såhär istället, ibland är det flera gånger per dag och ibland knappt en gång i veckan. Men vafan, lever man ett så hektiskt liv som mig så hinner man faktiskt inte vara ball o blogga, höhö.

Jajaja, igår hade vi iallafall den där hemska kemitentan :/
HEJ OMTENTA! :D
Nä usch och fy, jag är verkligen kass, fast lite nöjd är jag iallafall för jag satt tiden ut - 5h de ni! :O
Men med något negativt kommer alltid nåt positivt, så det blev tentaöl igår ;) fint de! Dock inte lika kul när man somnar runt två o ska upp 7, blö jag sover på tok för lite nu för tiden.. not good.

Idag har det vart mycket matte, har andra duggan nästa onsdag och det går ju åt skogen det med haha. Jag börjar fundera på vad sjutton jag gör här egentligen? :b är ju somsagt rutten på det mesta, förutom på party, för jag är helt klart bäst på fest! :D tur att jag är bra på nåt.. ;)
Nää nu blir det lite mat sen Wallander- Tjuven! :D Pööööösssshaj ThiHIHIHIHIHI***** :))))))))))))))))) SmaJL*

Fv: Ulla min Ulla, Moi & Fröken Bergström. Efter en stridsbåttur vi sent kommer glömma,

ulla & jag fick köra. Så gryymt kul! Åhh, jag saknar er :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0