lill-lördag kväll

Händer det inte mycket på, så jag bjöd hit Jeanettean på "plugg & tv" kväll :) haha mycket pluggande blev det inte, läste igenom lite iallafall och lärde mig faktiskt en liten del till av kemin, feels good :) Annars blev det mycket tv och lite räkor, hihi smarrigt värre!
Dagen har vart rätt seg annars, inte gjort särskilt mycket, tvättat lite och försökt mig på kemin. Gaash det går verkligen i vågor det där! Ena dagen är det lätt och kul, andra dagen skit och svårt. Menmen, de tar sig väl lite iallafall..

Sen har jag & Jeanette anmält oss som arbetare under "Le Mans"-helgen, banbyggare vart det! Höhö, vi riktiga män måste ju vara där och styra upp och se så allt blir perfekt ju ;) Nej men det kommer nog bli en kul helg förhoppningsvis, inte som draget kanske, men det blir ju vad man gör det till och vi är ju bäst på fest! :D Egentligen skulle jag ju till Krhamn, planerat länge partyy helgen no1 men har man bestämt sen innan så.. aa, nejmen jävligt tråkigt att det krockade men får ta krhamn så fort det bara går efter det! :) Men de är inte lätt när de är så mycket hela tiden..

Imorgon åker jag iallafall hem till mor min, ska bli skönt att komma hem lite. Ska ju även ha mitt sena födelsedagskalas på fredag, wieho ;) haha
Nej fan, nu blir det skönhetssömn, har fyra timmar matte sen blir det kemi för hela slanten! :O


fyfan vad Jeanettan & jag är läckra asså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0