Kemi är faktiskt kul

Ja tänk för att det var just det jag kom fram till idag när jag äntligen börja förstå :)
Ibland är livet bra underbart, idag har det verkligen vart en riktigt toppen dag och allt känns perfekt!
  • fint väder
  • matten hängde jag med på
  • kemin släpper
  • har inhandlat lite smink + ett par riktigt läckra stövlar
+ att jag kände mig riktigt snygg & fräsch, vilket jag inte gjort på väldigt länge. Jaa jag säger då det, idag var det verkligen en bra dag!
Och inte nog med det, jag har vart fruktansvärt duktig också, pluggat jätte mycket kemi. tralalalla, nästan så att jag vill sjunga :D haha
Nej nu får det bli en dusch, på med myskläder och sen slå på ett avsnitt eller två av ugly bettan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0