Jag vill byta frisyr!

Ja, eller byta kanske inte är rätt ord. Men jag vill förändra! Fan jag som tänkt spara och har ju faktiskt lyckats rätt bra, men nu börjar jag bli lite uttråkad och känner att det vore kul med en frisyr och kanske en ny hårfärg? :D
Sällan jag ska byta,.. haha alla som känner mig vet ju hur jag är med mitt hår, kan inte ha en frilla/färg mer än ett halvår typ, sen ska det ändras.. Men va sjutton förändring förnöjer! :D
Är iallafall sugen på att klippa av mig håret, fast jag ansträngt mig för att få långt, kanske inte för kort men ändå nåt busigt och kul. Sen vore det roligt att byta färg, en brun eller nåt. Funderar även på blått, haha har ju en blå färg som ligger hemma, kanske dags att använda den? :D Men sen är det ju det att jag hade ju brunt förra hösten och de har vart ett jävla helvete och 5blekningar senare för att få mitt hår lika ljust som det var innan.. så jag är lite dubbel sådär, att ena stunden vill jag verkligen göra nåt och andra vill jag inte alls.. Jaja, de återstår att se om jag gör något drastiskt eller inte ;)




























Något i den stilen skulle jag vilja ha :)
Haha lite lustigt nu när  jag la in bilderna och tittar på dem samtidigt att de typ ser likadana ut, hmm.. Antar att det blir något sådant om jag klipper mig. Sen får vi se om det blir brunt/blått eller kanske ännu ljusare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0