Jag saknar Kallekrona :(

Otroligt men sant, jag saknar fan de muppiga stället. Eller jag saknar väl egentligen gröntjänsten med allt vad det innebar och alla underbara människor! Tänk så kul det var, hade man inget att göra så var det bara att gå till dörren brevid eller nån annanstans i korridoren, det fanns alltid någon att prata med eller nån som ville hitta på något.
Det var en av de bästa stunderna i mitt liv, sen så hamnade vi på den där båten. Visst var det as roligt, men det var inte samma sak som nere i Karlskrona. Tur var väl det att Thornestedt, Herman & Ulla var med, riktiga lyckopiller de där! Även fast Herman är grinig, ulla nojig och thornestedt luktade illa ;) Skämt och sido, tror faktiskt att vi fyra var den perfekta kombinationen på båten! :D
Usch när man är sjuk så här ligger man bara o tänker på allt roligt, jag saknar verkligen plutonen, gröntjänsten, bu:n, muskö och Kosters "nya" besättning. Men det ska inte vara osagt heller att jag tycker de är skönt att det ä'r över ;)



ulla min ulla, varför ska du vara nere i växjö och jag i linköping?

































mina roomies :) tänk att jag faktiskt saknar er





hela tredje hårda, tredje kärva
ISGLASS!
























Kommentarer
Postat av: Blixt

vi får träffas snart igen! <3

2009-09-29 @ 18:26:28
URL: http://frozendead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0